Search This Blog

Tuesday, August 17, 2010

Under my umbrella ella elaa eee... :D

Vihmased ilmad kestavad, aga nädala lõpuks vist läheb jälle kõrbeks:D

Kooliasjad on peaaegu ostetud. Täna sain koti kaa. Seljakott siis seekord. M arvan et nagunii üle aasta vastu ei pea, eks seda näeb:)
Pärast laagrit ja Võsut on vaheaeg linnas möödunud. Trennid ja Kellade Kool.

Räägiks siis trennist. Ühe korra olen ainult sinna jõudnud see kuu ja trenn oli päris lahe. Soojaks, venitused siis pallikava (mis oli epic fail, nagu tavaliselt:D) ja siis 35 min jooksu. See oli pigem lonkimine. Anka ema ja õed tulid ka.
Merka on 4ne ja jookseb meist kõigist kiiremini :D
Me tegime jooksuvõistlust. Mina võtsin Anka kukile, Elina võttis Michelli ja me jooksime. Kui mingi 2 m oli joostud siis ma enam ei jõudnud ja ma kukkusin pikali. Anka kukkus mulle otsa ja siis veel Elina ja Michelle.
Seega ma olin kogu selle külakuhja all. Kõigele lisaks lõin veel pea vastu Aleka põrandat ära:S


Kellade Koolis käisin ka esmaspäeval. Meil pidi nädal aega olema aga oli ainult 1x (JEEE!!) Kui rattaga tagasi tulin, siis nägin oma kodutänava otsas Dorist ja Villut. :-O:D (Veits kahtlane, peaks mainima:D)

Ahjaa, orksis on mingid iluka pildid kaa. Kuigi osad on udused, võinoh enamus. Karol on seal laagri pildid ka üleval. Vaatake, kui julgete:D:D


Ma nüüd chatin veidi Liisuga (keda on türklane chatroulettist kummitama hakanud) ja siis tuttu!
Tsauks!

No comments:

Post a Comment