Search This Blog

Monday, August 30, 2010

Suve lõpp

Eitea kas keegi mu blogi loeb kaa...?

Aga nojah see pole oluline, kirjutan seda rohkem enda jaoks.


Täna jälle see õhtu mil üksi olen. Emme tööl, issi Poolas ja Siki väljas. Magama ka ei viitsi minna, Cake Bossi tahaks vaadata Travel & Livingu pealt.
Niisiis niidid võeti ka täna välja. Arsti uksest sisse astudes oli hirm suur, kuid issi rääkis et see pole valus. Võetigi 2 tükki välja, aga üks vist oli kuhugi kadunud:D?! Igatahes seda ühte niiti me üles ei leidnud ja Siret ütles et see mädaneb mu jala sees ja mu jalg kukub otsast ära:S
LOLLAKAS! Ma pidin südameataki saama, kui ta seda ütles:D
Trennis ka käisin ja pärast oli lastevanemate koosolek. Siret mängis täna mu lapsevanemat. Anna-Liisa rääkis Gymnaestradast ja eelolevast hooajast. Tahaks nii väga Gymnaestradale, see toimub järgmine suvi Šveitsis:) Kahjuks ei usu et sinna saan. See on suht kallis.
Tänaseks siis kõik.
XOXO
Annabel

No comments:

Post a Comment