Search This Blog

Thursday, August 26, 2010

26.08.2010

Leidsin ka lõpuks tee siia bloggerisse. Koguaeg olen mõelnud et võiks kirjutada, aga kui arvuti poole minema hakkan siis see mõte haihtub.
Vahepeal on palju toimunud. Carmeni sünnipäev näiteks. See toimus tema juures ja oli päris lahe. Teemaks oli Hawaii. Mängisime lina, WIId, hüppasime batuudil, viktoriini lahendasime ja ujusime. Alguses katsudes tundus vesi soe, aga kui me sisse läksime, siis oli see väga KÜLM!!! 18 kraadi ainult ju. Veesõda oli ka.
Siis tulid meile välismaalased külla ja me läksime Alari ema juubelile. Välismaalased läksid Taevaskoda uudistama ja ma sõin:D Issand! Ma sõin mingi 4 tükki kooki ja palju-palju kartulisalatit ja viinamarju.

Enne sünnipäeva õnnestus mul klaasikillu otsa astuda:S. Nimelt issi oli jälle klaasi diivani kõrvale maha pannud ja mina tulin hooga ning lõin selle maha, see kõik juhtus nii kiiresti et ma astusin kohe sellele ka peale. Muidugi kohe traumapunkti aga enne seda ma veel minestasin ära ka:D
Praeguseks on jalg hästi paranenud ning esmaspäeval võetakse niidid välja.

Koolini on jäänud veel viimased päevad. Peaks vist endale ruttu uued vahetusjalatsid sebima:) Ülejäänu nagu olemas. Õpikutel käisin ka eile järel. Gerda ja Mailiis olid ka seal. Klassijuhataja ka.
Laupäeval lähme Saastnasse. Eks siis järgmine nädal kirjutan uuesti, kui homme tuju ei tule.

Tsau!


P.S Kaalun tõsiselt Facebooki tegemist. Kõik kuulsad ja kummalised on seal:D

No comments:

Post a Comment