Search This Blog

Sunday, August 8, 2010

Suve lõpp

Vaatan kalendrit ja mis ma näen!? August on alanud! See kauaoodatud kaunikene, suvevaheaeg hakkab lõppema. Viimane postitus oli kah mingi 100 aastat tagasi ja vahepeal pole nagu netti üldse saanud.

Vahepeal on palju toimunud. Kõigepealt räägiks laagrist.
Seekord toimus jälle Ahjal. Seal oli verd ja pisarad, aga kõige rohkem ikka higi. :D
Seal oli laagripiiga valimine mille võitsid meie toas olnud Tallinna omad. Palju õnne! Nad said hommikul 9ni magada.
Viimasel hommikul laulsime Kadrile sünnipävalaulu. Ootasime 5 minutit ukse taga ja siis kui Kadri hambaid pesema läks me laulsime.

Käisime Käbi (Katrin Kanter) sünnipäeval Lamba-Ada baaris. Teemaks oli mustlaspidu. Päris tore oli. Ainult, et mingi viiuldaja kääksutas mulle koguaeg kõrva ning ma läksin magama. :)

Selle nädala algusesilmselt trenni kahjuks ei jõua. Nagu tavaliselt oma emaga kuhugi minnes peame me veel sinna vähemalt 2 päevaks jääma. Nii ka siis seekord Võsul. Kuigi praegu olen Rakveres.
Tundub et dieet kuluks ära ja Anna-Liisa ütles, et me kõik peaksime 2 kilo alla võtma.
Ma arvan et see on üpris hea mõte:D
Kui kodus olen, siis uus postitus.

Seniks...


...Tsauka:D

No comments:

Post a Comment